Will Wright: virtuaal- ja pärismaailm
Iga korralik simsifänn peaks teadma järgmist nime - Will Wright. Allpool väike lugu The Sudbury Star vahendusel tema paegustest tegemistest ja vaadetest.
Will Wright, videomängu The Sims arendaja on tegemas tegusid väljaspool virtuaalmaailma.
Pärast lahkumist Electronic Arts'ist aprillis on ta tegev olnud meeleahutusfirma Stupid Fun Club juures. Wright on öelnud, et ta näeb ennast rohkem meelelahutusdisainerina kui mängudisainerina, sest see pakub laiemat tööpõldu ja võimaldab osa võtta rohkematest meediatest.
Mänguhittide The Sims 3 ja Spore järel töötab Wright uute teoste kallal mis on hoopis tase kõrgemal kui veebi- või mobiilimängud, Hollywoodi müügiartikliks olevad televisioon ja filmindus.
49 aastane Wright ütleb, et ta oli lummatud kui nägi mängureid loomas Spore töötlustööriistadega uusi mänguelukaid, kosmoselaevu ja isegi mänge.
"Me võtame idee, et sa võid peale meeleahutuse luua ka väga suurele hulgale inimestele uut sisu," ütles Wright.
"Küsimus on selles kuidas see kanda edasi teistele aladele kui seda on mängutööstus," lisas ta, keeldudes keeldudes laskumast detailidesse oma uue loomingu kohta.
Tööstuses kus on rohkem läbikukkujaid kui õnnestujaid, suutis Wright oma loominguga inimeste südamed võita.
The Sims mänguseeriat on müüdud üle maailma 100 millionit eksemplari ja see suhetele ja mittevägivaldsele loole üles ehitatud mänguviis võitis suure hulga naissoost mängurite tähepepanu - pooled Simsi mängijatest on naised.
EA on müünud praeguseks juba rohkem kui 817 000 The Sims 3 eksemplari USA's alates juunist, samal ajal on Spore müüdud 1.7 miljonit ainuüksi USA's alates eelmisest aastast.
"The Sims oli alati eksperiment," ütles Wright. "Me ei mõelnud kunagi, et sellest võiks saada sellise laia kandepinnaga asi. Me lihtsalt tegime mängu, seejärel tuli lisa ja siis tuli järg ja veel lisasid."
"Mängud ja lood on omevahel seotud, üks viib teiseni," ütles Wright, lisades nägemuse sellest, et mängud võimadavad inimestel luua ja katsetada mudeleid virtuaalmaailmas ja need siis hiljem pärisellu üle tuua.
"Inimesed võivad õppida minevikust, olevikust ja tulevikust meelelahutuslikul viisil."